وزیر فرهنگ: حضور پرشور مردم، گامی بزرگ برای آینده ایرانی آباد است 

12:46 - 11 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۱۹۹
وزیر فرهنگ: حضور پرشور مردم، گامی بزرگ برای آینده ایرانی آباد است 
محمدمهدی اسماعیلی ضمن قدردانی از حضور مردم و هنرمندان پای صندوق‌های رای، حضور پرشور مردم را گامی بزرگ برای ساختن ایرانی آباد دانست. 

خبرگزاری میزان - محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در شعبه صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در تالار وحدت، اظهار کرد: امروز دوباره مردم ایران اسلامی روزی بزرگ و حماسی دیگری را رقم زده و به صحنه آمدند و شکوه تاریخی مجددی را خلق کرده‌اند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ضمن تقدیر از اصحاب هنر و رسانه گفت: تالار وحدت در این دوره از انتخابات، به مکانی برای نشان دادن اتحاد جامعه روشنفکری ایران تبدیل شده است. البته هنرمندان ایرانی همیشه پیشتاز این وحدت و انسجام در کشوره بوده اند. 

اسماعیلی افزود: حضور پرشور مردم و هنرمندان در مقابل دوربین‌های داخلی و خارجی در تالار وحدت عظمت و بزرگی دیگری را به نمایش گذاشت. 

وی ادامه داد: از استاندار تهران و وزارت کشور تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم این روز وحدت آفرین و انسجام ساز، تبدیل به قدمی بزرگ برای ایران قوی باشد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تصریح کرد: حضور امروز اهالی فرهنگ و هنر در پای صندوق‌های رای نشان از جدایی ناپذیری این اهالی با مردم ایران و انقلاب دارد. جامعه هنری جزیی جدایی ناپذیر جامعه ایران است.  

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *